"Təhsilin keyfiyyətini artırmağın yolu müəllimşagird münasibətlərindən keçir"
Digərləri 30 Yan 2025 19:33:00 70 0
Müəllim və şagird arasındakı münasibətlər təhsilin keyfiyyətinə birbaşa təsir göstərən əsas faktorlardan biridir. Müəllimin şagirdə yanaşma tərzi, verdiyi dəstək və yaratdığı mühit onun akademik performansını və psixoloji inkişafını müəyyənləşdirir.
Bu xəbəri də oxu: Şirniyyatı "ürəyimiz" yox, bağırsaqlarımız istəyirmiş
Son.az xəbər verir ki, bunu təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib. O bildirib ki, müəllim-şagird münasibətlərinin təhsilin keyfiyyətinə təsirini artıran bir sıra əsas məqamlar mövcuddur:
"Hörmət və etimad şagirdlərin müəllimə olan inamını artıraraq dərsə maraqlarını gücləndirir və onları təşəbbüskar edir, kommunikasiya isə açıq və şəffaf ünsiyyətin təmin edilməsi ilə şagirdlərin dərsdə fəal iştirakını və anlama səviyyəsini yüksəldir. Müəllimin şagirdə verdiyi dəstək və rəhbərlik onların sosial və akademik inkişafını gücləndirir, motivasiya isə şagirdlərin akademik göstəricilərini yüksəldərək özünəinamlarını artırır".
Avtomobil nəqliyyatı vasitələri ilə sərnişin və yük daşımalarını h�
Şəkər xəstəliyinin bəzi erkən əlamətləri var ki, bunları üz dərisin
Prezident İlham Əliyev Azərbaycan Respublikasının Cəzaların İcrası Məc
Dünən Okhatan Neo qrupunun üzvləri "Şah İsmayılın həyatı" ad
Ulduz falı sizə "düşmən" adlandırıla biləcək qədər fərqli
Azərbaycanda yarım milyon manata evlər satışa çıxarılır.
İndiyə qədər Şimali Amerika və Avropanı ayrı qitələr kimi qəbul edird
"Son vaxtlar Çinin texnoloji uğurlarına dair xəbərlər intensivləşib
ABŞ-ın sanksiyalarına məruz qalan Rusiyalı senator və milyarder Süleyman
Hazır limonun qabığı əslində çox dəyərli bir təbii resursdur və müxt
Avropa İttifaqının Azərbaycanla sərhəddə yerləşdirilmiş "müşahi
Bürcünüz üçün ideal görüşün necə olması lazım olduğunu öyrənməy
Ambassador Cultural Club mədəniyyət mərkəzində "Macarıstan Azərbayc
Son zamanlar kiberdələduzlar ələ keçirdikləri "Telegram" hesabla
Səhiyyə Nazirliyi tərəfindən plastik cərrahlara verilən müddət sabah ba