Azərbaycan xalçasını brendləşməyə aparan yol (FOTO)


Digərləri 05 Dek 2018 12:08:29 245 0

Azərbaycan xalçasını brendləşməyə aparan yol (FOTO)

Azərbaycan az saylı ölkələrdəndir ki, milli dəyəri olan, keçmişini, tarixini əks etdirən xalçanı brend məhsula çevirə bilib.

Bakı. Dünyada sürətlə qloballaşma prosesi gedir. Müasir dövrün cəmiyyətə bəxş etdiyi yeniliklər, mədəni, iqtisadi inteqrasiya ölkələri və xalqları bir-birinə daha çox yaxınlaşdırır. Bu yaxınlaşma fərqli mədəniyyətlərə özünüifadə baxımından geniş qapılar açır. Bununla belə, iqtisadi maraqlar da arxa planda qalmır. Bu gün hər bir ölkə öz maraqları və maraqlı tərəfləri ilə önə keçməyə can atır. Bu “yarış cədvəlində” ölkələrin zəngin mədəniyyəti, dəyərləri ilə yanaşı, onların yaratdıqları və dünyaya ixrac etdikləri brend məhsullar da xüsusi yer tutur. Güclü brend uzunmüddətli tarixi, mədəni, siyasi və iqtisadi inkişafın nəticəsidir. Uğurlu qlobal brendlərin olması ölkənin tanınması və iqtisadi inkişafına böyük töhfələr verdiyindən, bir çox dövlətlər brendləşmənin inkişafına dəstək verir, onların maraqlarını qoruyurlar. Milli dəyərləri dünyada brend məhsula çevrilən dövlətlər isə çox az saydadır. Dünyanın inkişaf etmiş ölkələrinin adı çəkilərkən, onların tərəqqisindən söhbət açılarkən ilk yada düşənlərdən biri də bu ölkələrin ixrac etdikləri brend məhsullardır. Hazırda uğurlu brendlərin böyük hissəsi bir neçə meqabrend ölkələr - ABŞ, Almaniya, Yaponiya, İsveçrə, Böyük Britaniya, Fransa, İtaliya, Cənubi Koreya, Türkiyə, Rusiya və Çin tərəfindən dünya bazarına çıxarılır. Bu ölkələrdə istehsal olunan məhsullardan istehlakçılar keyfiyyət gözləyirlər və bunun müqabilində istənilən məbləği ödəməyə hazırdırlar. Adıçəkilən və digər inkişaf etmiş ölkələrin brend məhsul istehsalı asanlıqla başa gəlməyib. Onlar bir məhsulu brendə çevirmək üçün uzun bir yol keçiblər. Bu ölkələr tarixən dünyaya özlərinə məxsus məhsullar ixrac ediblər. Həmin məhsullar müasir dövrümüzdəki kimi, brend adlandırılmasa da, mahiyyət eyni olub. Onların ticarət yolları ilə Şərqə, Cənubi Amerikaya apardıqları, Avropada satdıqları güzgü, kitab çapı avadanlıqları və digər texniki vasitələr, qızıl-zinyət əşyaları, xəz dəri məmulatları o zamanın brend məhsulları sayılırdı. Müasir dövrdə də həmin ölkələr güclü brendləri ilə özünəməxsus imic yaradıblar. ABŞ “Apple”, Yaponiya “Toshiba”, “Sony”, “Panasonic”, “Toyota”, Cənubi Koreya “Samsung”, İsveçrə “Rolexs”, “Tissot”, Almaniya “Audi”, “Porsche”, “Mersedes-Benz”, “Siemens”, “Adidas”, “BMW”, “Wolksvagen”, Türkiyə “Arçelik”, “Vestel”, “Tofaş” kimi brendləri ilə bütün dünyada məşhurdur. Qidadan tekstilə, elektronik avadanlıqlardan avtomobil sənayesinə qədər bütün sahələri əhatə edən bu məhsullar uzun illərdir ki, dünya bazarında öz yerini qoruyub saxlayır. İstehsal olunan məhsulları brendə çevirmək üçün keyfiyyət amili əsas götürülüb. Həmin məhsulların təbliğat işinin düzgün qurulması da onların brend olmasında mühüm rol oynayıb. Əlbəttə ki, bu siyahını daha da genişləndirə bilərik. Azərbaycan da tarixən dünya bazarına bir çox məhsullar çıxarıb. Ölkəmizin Böyük İpək Yolu üzərində yerləşməsi buna öz təsirini göstərib. Azərbaycanın dünya bazarına çıxardığı və zamanla brendə çevrilən məhsullardan biri də xalçadır. Xalqımızın təfəkkürünün və istedadının məhsulu olan xalçaya həmişə müxtəlif ölkələrdə böyük maraq olub. Azərbaycan az saylı ölkələrdəndir ki, milli dəyəri olan, keçmişini, tarixini əks etdirən xalçanı brend məhsula çevirə bilib. Bu gün dünyanın bir çox nüfuzlu muzeylərində və şəxsi qalereyalarında saxlanılan Azərbaycan xalçaları onların tarixən brend məhsullar kimi alındığını və çox dəyərli olduğunu sübuta yetirən faktlardandır. Müasir Azərbaycan dövləti tarixi ənənəni bərpa edərək əl üsulu ilə, milli naxışlarla toxunan xalçaların şöhrətini özünə qaytarmaq, onu yenidən beynəlxalq brendə çevirmək üçün mühüm tədbirlər həyata keçirib. Bu istiqamətdə görülən işlər uğurla davam etdirilir. “Azərbaycan Respublikasında xalça sənətinin qorunmasına və inkişaf etdirilməsinə dair 2018-2022-ci illər üçün Dövlət Proqramı”nda da xalçanın ölkə brendi olaraq dünya bazarına ixrac olunması qarşıya qoyulan əsas vəzifələrdən biridir. Dövlət Proqramında qeyd olunduğu kimi, xalçaçılıq işinin inkişafını dəstəkləyən ölkələr, əsasən, xalçaçılıq sahəsində ölkə brendlərinin yaradılmasına və xarici bazarlarda təşviq edilməsinə xüsusi əhəmiyyət verirlər. Bu isə həmin ölkələrdə xalça istehsalının rəqabət qabiliyyətinin yüksəlməsinə şərait yaradır. “Azerbaijan carpet” (“Azərbaycan xalçası”) ölkə brendinin yaradılması və xarici bazarlarda tanıdılması Azərbaycan xalçalarının başqa ölkə brendləri adı altında satılmasının qarşısının alınması baxımından olduqca əhəmiyyətlidir. “Azerbaijan carpet” (“Azərbaycan xalçası”) brendinin yaradılması, inkişaf etdirilməsi və xarici bazarlarda təşviqinin icrası İqtisadiyyat Nazirliyinə və “Azərxalça” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinə tapşırılıb. Cəmiyyət İqtisadiyyat Nazirliyinin dəstəyi ilə bu istiqamətdə mühüm işlər həyata keçirib və artıq “Azərbaycan xalçası” brendi yaradılıb. İndi dünya bazarına ixrac olunan milli naxışlı xalçalarımız “Azərbaycan brendi” adı ilə satılır.