Qərb müsəlman qadınlarının problemləri


Digərləri 13 Mar 2018 23:50:00 298 0

Qərb müsəlman qadınlarının problemləri

Bizim dünyamız çox həssas bir dönəmə qədəm qoyub ki, hazırda dərin şəxsiyyət və məna böhranına mübtəladır.Görünən budur ki,İslam və qərbin  şimal və cənub təmsilçiləri arasındakı boşluqlar günü-gündən daha da dərinləşməkdədir və bu iki cahan arasında inamsızlıq və sui-zənn divarı hər şeyi bir-birindən ayrı salır.

Son.az iuvmpress.com-a istinadən bildirir ki, bizim dünyamız çox həssas bir dönəmə qədəm qoyub ki, hazırda dərin şəxsiyyət və məna böhranına mübtəladır.Görünən budur ki,İslam və qərbin  şimal və cənub təmsilçiləri arasındakı boşluqlar günü-gündən daha da dərinləşməkdədir və bu iki cahan arasında inamsızlıq və sui-zənn divarı hər şeyi bir-birindən ayrı salır. Qərb dünyasında İslam, tarixin kənarında, xüsusilə də Qərbi modernliyə strukturca davamlı olan birləşmiş, dərin xarici bir dünya  kimi tanınır. Ancaq İslam  dünyasında, Qərb bütün talehsizliklərdən məsul olan yalan, hegemonik və hökmranlıq dünyasını kimi tanınır.Bizim sevgili peyğəmbərimizin zamanında,müsəlman qadınları bir çox problemlərə qalib gəldilər. (o xanımlar ki,peyğəmbərin ailə üzvləri idilər) həyatın siyasi,ictimai və iqtisadi yönündə çox fəal idilər.Onlar məcbur idilər ki,İslamdan öncəki, qadınlara  alınıb-satılan mal gözündə görüldüyü bir zamanın adətləriylə mübarizə aparsınlar.İslamın zühur etməsiylə onlar öz hüquqlarını ələ gətirdilər.Ancaq günümüzdə hətta inkişaf etmiş ölkələrdə belə bu görülməyən bir işdir.Bugün qərbdə yaşayan müsəlman qadınları bir çox o cümlədən məşğuliyyət,mütaliə etmək,gündəlik işlər və dini işlərdə problemlərlə üz-üzədirlər.İlk problem xüsusəndə Fransa da,hicab geyinmək məsələsidir.Bu başda olan bir neçə kvadrat santimetr parça bizim İslama bağlılığımızın nişanəsidir.Hicab taxmağı qərara alan müsəlman bir qadın insana yox,öz xaliqinə təslim olur.Bu dindar olmağın nişanəsidir.Özünü dünyəvi adlandıran Fransa cəmiyyəti,əsasən xristiyanlardan ibarətdir.Hicablı olan bir xristiyanla həmişə ehtiramla rəftar olunur.Ancaq bu vəziyyət hicab taxmağı seçən müsəlman bir qadına şamil edilmir.

Gündəlik həyatımızda,hicab təhsil almağa mane olan bir amildir. Dövlət və ya özəl ali məktəblərdə hicabla dərs almaq çox çətin bir işdir.Bu, qızları ictimaiyyətə qarşı hər hansı bir ekstremizm və ifratçılığa  qarşı qoruya bilər.

Eyniylə cadu və sehr kimi,universitetə daxil olan hər bir kəsdə adətən 18 yaşında bu istedad yoxa çıxır və artıq hicab geyinməyə qarşı müxalifətçilik edilmir.Görünən budur ki,18 yaşından öncə biz atdığımız addımlara barəsində düşünməyə və agah olmağa qadir deyilik. Bu mövzuda real ayrı-seçkilik var, çünki hicab çıxarmaqdan imtina edən qızlar təhsillərini davam etdirə bilmək üçün yazışma kursları keçmək məcburiyyətində qalırlar.

Fərdi bacarıqlara görə mütəxəssis səviyyədə iş tapmaq çox nadir bir haldır.Onların bəziləri ciddi mübarizə apardıqdan sonra buna müvəffəq olurlar və bəziləridə hicabı papaq taxmaqla əvəz edirlər və bəzilərisə hicabı öz iş yerlərində çıxarmaq məcburiyyətində qalırlar.Bu mövzudan rahatlıqla keçmək hicabın mahiyyətini anlamamaqdan irəli gəlir.Bu vəziyyət adətən kişiyə - ata ,qardaş,əmi və ya ərə - təslim olmaqdan və ya siyasi ifratçıların əlaltısı olmaqdan irəli gəlir.Hicabın artıq münasib olmadığı və Fransa da yeri olmadığı fikri daha çox açıqfikirli və qərb müsəlmanlarının və bəzi dini təmsilçilər arasında geniş yayılıbdır.Əgər yazılara baxsaq görərik ki,hicab məsihi xanım üçündə icbaridir.Burada əlaltı olmaq deyilən bir şey yoxdur.Çünki dini yazılar dəyişməz olaraq qalır  "İstəyirik biləsiniz ki,hər kişinin başı Məsihdir və hər qadının başı onun əridir və Məsihin başı isə Allahdır.Bəs əgər hər başı örtülü bir kişi dua etsə və Allah tərəfindən xəbər gətirsə,öz başını yəni Məsihi rüsvat etmiş sayılır.(...) Lazım deyil ki,kişi öz başını örtsün,çünki o Allahın sürətini və cəlalını əks etdirir.Ancaq qadın,kişinin  sürət və cəlalıdır,çünki kişi qadından yaradılmayıb,qadın kişidən xəlq olunub və kişi qadın üçün yaradılmayıb,qadın kişi üçün xəlq olunub.Buna görədə və habelə mələklərə xatir qadın gərək başını örtsün  ki,fərmana tabe olduğunu bildirsin.Hər halda qadın kişidən və kişi isə qadında ehiyacsız deyidir.Ancaq əksinə,qadının uzun sacı onun üçün iftixardır və bu ona öz başını örtməsi üçün verilibdir.Ancaq bu məsələdə mücadilə etmək istəyən hər kəsə deyə biləcəyimiz yeganə söz budur ki,bizim və Allahın kilsələrinin bundan başqa yolumuz yoxdur.(Fertiyanın əvvəli 16/3 ) "