Yıxdı bizim evimizi üzümüzə güləgülə
Digərləri 18 Avq 2019 20:35:00 211 0
Ailə insanlar arasında fərqli cinslər arasında sosial münasibətlərin yeni bir formasıdır. Bu birlik insan cəmiyyətinin davam etdirilməsi məqsədi ilə yaranmış və zaman-zaman ictimai-iqtisadi inkişafın nəticəsində insanların dünyagörüşlərində yaranan keyfiyyət dəyişiklikləri ilə əlaqədar olaraq yeni məzmun və məsuliyyət kəsb etmişdir. Şifahi xalq ədəbiyyatı nümunələrində bununla bağlı maraqlı izlər var. Məsələn, əri vəfat edən qadının ərinin vəfatından sonra yeni ailə qurması hökm deyilmişsə də, yasaq da deyilmiş.Hətta, ər dünyasını dəyişərkən vəsiyyətlərində bu məqama da diqqət çəkirmiş ki, ərə gedə bilərsən. Həm uşaqlar atasız böyüməsin, həm ailə güvəncsiz qalmasın, həm də cəmiyyət üzvlərini çoxalması üçün qadınlar dünyaya övlad gətirmək funksiyası məhdudlaşdırlmasın. Amma bir neçə əsr sonra məsələyə tam fərqli baxış formalaşmışdır.
Son.az anaveusaq.az-a istinadən bildirir ki, sevən sevgilisini yaxşı mənada qısqanır. Bu qısqanclıq vəfa, etibar, sədaqət əhdi kimi mənalanır . Maraqlı olan bir də budur ki, nə vaxtsa "Gözün kimi tutarsa, könlün kimi seçərsə, gedərsən" deyən də Azərbaycan əridir, indi:
Əzizim, baxdı yarım,
Baxtımın taxtı yarım.
Üzündə göz izi var,
Sənə kim baxdı, yarım?
Əzizinəm, yad əli,
Ya divanə, ya dəli.
Məhşərim o gün qopar,
Yara dəysə, yad əli.
Gözüm, göz görə səni,
Kabab, köz görə səni.
İstəməm öz gözümdən,
Ayrı göz görə səni.
Su gəlir pər gələnə,
Zülfün baş tər gələnə.
Üzün bir ay parçası,
Göstərmə hər gələnə.
Əzizim, sini-sini,
Doldur ver sini-sini,
Mənə öz yarım gərək,
(adsgarden = window.adsgarden || []).push({});
Mənbə: milli.az