Biznes üçün maliyyədən öncə lazım olanlar Araşdırma


Digərləri 21 Yan 2019 23:43:00 292 0

Biznes üçün maliyyədən öncə lazım olanlar  Araşdırma

Mütəxəssislər deyir ki, iş qurmaq üçün investisiyadan əvvəl bir çox nüanslar nəzərə alınmalıdır 

Son.az kaspi.az-a istinadən yazını təqdim edir.

"Səbrli olun. Yaxın 2 il ərzində heç bir istirahət və tətil olmadan işləməyə hazırlaşın. 3 il ərzində bütün pullarınızı dəyərli əşyaların satın alınmasına deyil, işinizin inkişafına sərf edin. Əməkdaşlarınızı müstəqil şəkildə seçin. Bu seçimə özünüz qərar verin. Səhərdən axşama qədər çalışın. Unutmayın ki, məğlubiyyət sizi zamanla zəif birinə, uğur isə güclü şəxsiyyətə çevirə bilər. Heç vaxt məqsədinizə nail olmaq üçün əlinizdən gələni əsirgəməyin".

Mövzumuzla bağlı internetdə araşdırma edərkən biznesə başlamaq istəyən şəxslər üçün yazılmış bu məsləhətlər qarşımıza çıxdı. Bu gün əksəriyyət insan düşünür ki, biznesə başlamaq və onu uğurlu etmək üçün lazım olan əsas vasitə investisiyadır. Doğrudur, investisiya bu işdə önəmlidir, amma ondan da vacib olan amillər var. Bu yazıda həmin amilləri, biznesə başlayarkən önəm verilməli nüansları öyrənməyə çalışdıq.

Araşdırma, strategiya, taktika, hərəkət, dəyərləndirmə, qiymətləndirmə

"Comunical" şirkətinin rəhbəri, marketinq kommunikasiyaları üzrə mütəxəssis Tural Abbaslı bildirir ki, istənilən biznesin qurulmasında bir neçə mərhələ mövcuddur: "Burada ən vacib məqam nə etmək və ya nə qurmaq istədiyimizdir. Bu fikirlər beynimizdə dəqiq formalaşmalıdır. Hər şeydən öncə hər bir biznes quran şəxs müəyyən psixoloji, sosioloji, menecment, maliyyə biliklərini də mənimsəməlidir. Biz biznes qurub, iş sahibi olanlara sahibkar deyirik. Lakin xarici ədəbiyyata diqqət etsək, bu fikir fərqli formada tərcümə olunur. Məsələn, Türkiyədə bu ifadə "girişimci", ingilis dilində isə "entrepreneur" kimi qeyd olunur. Sözün mənası eyni olsa da, kökündə fərq mövcuddur. Xaricdə bu ifadə nəyəsə cəhd etmək, çalışmaq və qurmaq, əldə etmək kimi bir yol xəritəsi ifadə edirsə, bizdə bu, sahib olmaq kimi fikir formalaşdırır. Qeyd edilə bilər ki, hər ikisi sonda eyni mənanı verir. Amma ilk ifadədə komanda, əzm, iradə lazımdırsa, ikincidə bu olmaya da bilər. Məhz bu baxımdan da "boss" və "lider" ifadələri meydana gəlib. Biz, yaşımızdan asılı olmayaraq, öncə bu fikirləri özümüzdə dəqiq formalaşdırmalıyıq. Daha sonra biznesin qurulmasında zəruri olan addımlar atılmalıdır. Yəni, araşdırma, strategiya, taktika, hərəkət, dəyərləndirmə və ya qiymətləndirmə edilməlidir. Burada bu günün tələbatına uyğun deyil, gələcəyin nələr vəd etdiyinə və insanların istəklərinin nə cür formalaşacağına və ya "istəkləri nə cür formalaşdıra bilərik" kimi sualların cavabını tapmalıyıq. Bütün bunlardan sonra hər bir şirkət üçün vacib olan marketinq, marketinq kommunikasiyaları - PR, reklam, sosial media ilə iş strukturları və üslubları təyin edilməli və fəaliyyətə başlanmalıdır".

Sağlam araşdırma həmin biznesin sağlam gələcəyi deməkdir

Mütəxəssis qeyd edir ki, biznes özü canlı bir varlıqdır. Hər canlının mütəmadi olaraq müayinəyə ehtiyacı olduğu kimi, biznesin də müntəzəm olaraq marketinq, bazar araşdırmasına ehtiyacı var: "Hər bir sağlam araşdırma həmin biznesin sağlam gələcəyi deməkdir. Aparılmış marketinq araşdırmaları şirkətin imicinin formalaşdırılmasında marketinq, PR fəaliyyəti üçün əsas və lazım olan informativ bazanı təmin edir. Bundan sonra qurulması vacib olan fəaliyyət planı mütləq formada "5W" prinsiplərinə əsaslanmalı və icra edilməlidir. Bu informativ bazadan bütün idarəetmə sistemi yararlana bilər. PR da bu bazadan yararlanan bir fəaliyyət növüdür. PR-ın olması müasir şirkət üçün lazım olan ən vacib strukturdur. Çünki insanlar şirkətin istehlakçısına verdiyi dəyər əsasında qərar verməyə başlayıblar. Bu isə birbaşa PR-la mümkün olacaq bir amildir".

Sosial media vasitələrində şirkətin tanıdılması

T.Abbaslı biznes quranlara düzgün planlama və hərəkətlə sabahı deyil, gələcəyi düşünmələrini təklif edir: "Digər bir məsələ isə rəqəmsal platformadır. Bu platformanın ən məşhur aləti olan sosial media bölümü bu işdə əsas rol oynayır. SMM böyük kütləni özündə birləşdirən sosial media vasitələrində şirkətin tanıdılması, onun xidmətlərinin aidiyyatı auditoriyaya birbaşa çatdırılması üçün əvəzedilməz vasitələrdəndir. Lakin bu zaman idarəetmə planlı və bayaq qeyd etdiyimiz xüsusi informativ bazaların nəticələrinə əsaslanaraq aparıldıqda, daha gözəl və cəlbedici bir səhifə əldə etmiş olarıq. Qeyd edim ki, biz şirkət olaraq xidmət göstərdiyimiz bütün müştərilərimizə ən azı konsultativ marketinq araşdırması apardıqdan sonra digər xidmətlərimizi təqdim edirik. Çünki komanda olaraq düzgün biznes həlləri, yanaşmaları təqdim etmək bizim əsas missiyamızdan biridir. Hər zaman müştərilərimizə bildirdiyimiz bir cümlə var: "Sabahı deyil, gələcəyi düşün!" Mən də bütün biznes qurmaq istəyən şəxslərə, ilk olaraq "girişimci" olmağı tövsiyə edir, düzgün planlama və hərəkətlə sabahı deyil, gələcəyi düşünmələrini təklif edirəm".

Markalaşma xidmət və məhsulun keyfiyyəti ilə bağlıdır


Xəbərə aid fotolar