Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq hansı daha yaxşıdır?


Digərləri 24 İyn 2018 20:55:00 326 0

Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq  hansı daha yaxşıdır?

Rəqəmsal marketinqlə ənənəvi marketinqin fərqi nədir?

Kiçik bizneslərin çoxu marketinqin hansı növünü seçəcəklərinə qərar verməkdə tərəddüd edirlər, çünki onların büdcəsi sadəcə birinə yetir, hər ikisini həyata keçirə bilmirlər. Qərarların verilməsi asan olmur. Sahibkarların bu barədə çox sualları olur: Marketinqin hansı üsulu mənə daha çox gəlir gətirəcək? Mənim marketinq sahəmin yaxşı işlədiyini hardan bilə bilərəm? Şirkətimin marketinq bölməsində kimə güvənməliyəm? Bəlkə bu işləri özüm etməliyəm? Cavablar sizi təəccübləndirəcək.

Son.az facemark.az-a istinadən bildirir ki, şərtləri aydınlaşdırmaq üçün qəzet və jurnallarda çap reklamlarının istifadəsi ənənəvi marketinqin sadə bir nümunəsidir. Digər nümunələr poçt qutularında yerləşdirilən əlavələr, həm də televiziya, radio və reklam panoramalarda reklam edilir. Digər tərəfdən, biznesin bir veb saytı qurulursa, marka adı "Facebook", "Twitter" və "YouTube" kimi müxtəlif sosial media vasitələrində reklam edilirsə, bu cür strategiya rəqəmsal marketinq adlanır.

Ənənəvi marketinqin səmərələri

Burada siz asanlıqla lokal target auditoriyanıza çata bilərsiniz. Məsələn, bir radio reklamı yalnız bir yerdə: sizin şəhərinizdə və ya regionunuzda dinlənilə bilər. Yaxud da poçt qutusu əlavələri ətrafda seçilmiş sayda evlərə gedir. Kağız materiallar saxlana bilər. Auditoriyanız məlumatların çap olunduğu bir nüsxəni əldə edə bilər, dəfələrlə baxmaq, oxumaq, incələmək şansı olar.

Bu, asan başa düşüləndir. Çünki insanlar artıq buna öyrəşiblər.

Neyroelm çap edilmiş məlumatlar marketinqini dəstəkləyir. Elmə "Kanada Post" sponsorluq edib və Kanadalı neyro-marketinq şirkəti olan "Truelmpact" tərəfindən həyata keçirilən, kağız marketinqinin təsirləri (bu bəziyyətdə birbaşa verilən kağız məlumatlar) digital media ilə (e-mail və görüntülü reklamlar) qarşılaşdırıldı.

Bu sahədə istifadə edilən texnologiyalar göz yaddaşı və yüksək "EEG" beyin dalğasını ölçmək üçün istifadə edilir. Qiymətləndirilmiş 3 açar nəticələr bunlardır: idrak yükü (anlaşma asanlığı), motivasiya (inandırıcılıq) və diqqət (subyektlər kontentə nə qədər müddət baxdılar).

Birbaşa meyl əqli emal üçün daha asan idi və brendin xatırlanması üçün ən yaxşı test edilmiş üsuldur. Hesabata görə, birbaşa poçt, dijital mediaya nisbətən işləmək üçün 21% az bilişli səy tələb edir (5.15 və 6.37), bu, həm yadda saxlamaq, həm də başa düşməyə daha asandır. Poçt-təsiretmə yaddaş testləri, idrak yükü testinin birbaşa postu kodlama əsasında həyata keçdiyini təsdiq etdi.

Az əvvəl gördükləri bir reklamın markasını (şirkətin adını) istənilən insanlar arasından, birbaşa reklama məruz qalanların (75%) geri dönüşü, rəqəmsal reklama məruz qalanlardan (75%) 70% daha yüksək idi .

Ənənəvi marketinqin mənfiləri

İstifadə olunan ortam ilə müştərilər arasında çox az qarşılıqlı əlaqə var. Bu üsul daha çox, insanlara brendin mövcudluğu barədə insanlara məlumat verməkdir ki, onlar ümid edirlər ki, insanlar brendi himayə edirlər.

Çap və ya radio reklamları çox bahalı ola bilər. Nəşr etdirmək bahalı ola bilər və sizin bu kağızları paylayacaq insanları tapmağa da ehtiyacınız olur.

Bu marketinqdə nəticələri asanlıqla hesablamaq olmur. Belə bir sual da yaranır: Kampaniya uğurlu idi mi?

Rəqəmsal marketinqin səmərələri

Siz nəinki lokal targetinizi, həm də beynəlxalq targetinizi müəyyənləşdirə biləsiniz. Bundan əlavə, şirkəti cinsiyyət, yaşayış yerləri, yaş və maraq dairələri kimi müəyyən demoqrafik məlumatlarla təmin edə bilərsiniz. Bu, sizin şirkətinizin daha effektli nəticələr göstərməsinə kömək edəcəkdir.

Kütləniz, məzmununuzu necə qəbul etmək istədiklərini seçə bilərlər. Bir istifadəçi, bir bloq yayınını oxumağı sevsə də, başqa bir insan bir "YouTube" videosunu izləməyi sevir. Ənənəvi marketinq izləyicilərə bir seçim təqdim etmir.

Tamaşaçı ilə qarşılıqlı əlaqə ictimai media şəbəkələrinin istifadəsi ilə mümkündür. Əslində qarşılıqlı təsir təşviq edilir. Ənənəvi marketinq üsulları auditoriyanın qarşılıqlı təsirini təmin etmir. Müştərilərinizin, və ardıcıllarınızın fəaliyyət göstərməsinə, veb-saytınıza daxil olmağa, məhsul və xidmətləriniz haqqında oxumağa, onları qiymətləndirməyə, onları almaq və bazarınıza görünən rəy verməyə təşviq edə bilərsiniz.