Reklamçılıqda psixologiyadan necə istifadə edilir?


Digərləri 17 Fev 2018 21:41:00 257 0

Reklamçılıqda psixologiyadan necə istifadə edilir?

Mağazaya getmisiniz. Fikrinizdən isə məhsul almaq keçməyib. Amma sizi nəsə almağa razı salıblar. Əgər bu situasiya ilə qarşılaşmısınızsa, deməli böyük ehtimalla psixoloji reklamçılıq üzərinizdə təcrübə edilib. Psixologiyanı reklamçılıqda istifadə edilməsi yeni tendensiya deyil.

İstehlakçıların psixologiyası nəzərə alınmaqla reklam vermənin nə dərəcədə vacib olduğunu açıqlayan iki məşhur Amerikalı psixoloq bu mövzuda tərif alıblar.

Son.az facemark.az-a istinadən bildirir ki, John B Watson (1878-1958) reklam üzərində psixoloji araşdırmalar edən Amerikalı psixoloqdur. O, boşanma problemləri və akademik çalışmaları ilə əlaqədar qalmaqallarına görə mübahisəli karyeraya sahib idi. O, "Johns Hopkins"dəki akademik vəzifəsindən ayrıldıqdan sonra, "Walter Thompson" reklam agentliyində işə başlayır.

Məhsul və xidmətlərin keyfiyyətinin yaxşılaşdığı, reklam verənlərin marketinq uğuru üçün psixologiyanı istifadə etməkdə istəkli olduğu zamanlar idi.

Watson qapıdan qapıya satışlarda "dürüstlükdən yaxşılığa gedən" reklamçılıq adamı olmaq istədi. O, marketinqin rasional düşüncə ilə deyil, duyğulara xitab etməyə və məhsulla dair arzuların artırmağa bağlı olduğu nəticəsinə gəldi.

Əslində, Watson reklam verənlərə istehlakçının duyğularını hərəkətə keçirtməyin vacib olduğunu söylədi: O deyirdi: "Ona qorxuya bağlayacaq nəsə deyin. Yüngül qəzəb oyandıran, sevən, ya da sevgi cavabı çağıracaq suallar verin".

Bu şirkətlərin reklam kampaniyalarının uğurlu olması üçün ediləcək psixoloji həmlə ola bilər. Amma bir çox reklam şirkətləri isə istehlakçıların məhsulu almaq üçün qorxu və qəzəb faktorlarından istifadə edilməsini məqsədəuyğun hesab etmir.

Amma bu gün "Bu diş məcununu istifadə etməsəniz, diş ətləriniz qanlayacaq!" deyəcək reklam şirkətləri var. Onlar insanların qorxularından istifadə etməklə istehlakçıya məhsulu satmağa çalışırlar.

Yenə də Watson bir sıra uğurlu reklam kampaniyalarına imza atıb. Yüksək profilli "Ponds" soyuq kremləri reklamlarının 3 əsas maddələri var idi:

- Duyğusal reaksiyanı oyandırdı;

- Məhsulun necə istifadəsinə dair təlimat verdi;

- Birbaşa referanslar üzərindən reklam verdi.

Referanslar reklamçılıqda yeni tendensiya deyildi.

Ancaq bu həmlə təhlükəli məhsullar bazara təqdim edən dərman istehsalçıları tərəfindən genişmiqyaslı istifadə edildiyi üçün gözdən düşmüşdü.

Watsonun adıçəkilən gözəllik məhsulu üçün təklif etdiyi referanslar, müştəriləri məhsulu almağa razı saldı.

Bu tendensiya bu günə qədər davam etdi. Parlaq dərgilər gözəllik məhsulları reklamları və məhsulların təsdiqi ilə doldu. Hazırda sosial media fenomenlərinin də etdiyi işin təməlində bu yanaşma dayanır.

Qadınları hədəf alan və duyğusal reaksiya yaradan başqa bir təsirli kampaniya isə "Pebeco" diş məcunu üçün keçərlidir. Watson reklam çarxında insanı başdan çıxaran görünüşdə olan qadından istifadə etdi və qadınları "Pebeco" diş məcunu istifadə etdikləri müddət ərzində siqaret çəkməyə təşviq etdi. Bu reklamın diş məcunun sağlamlığa olan faydaları ilə əlaqəsi yox idi. Ancaq məhsulu qarşı cinsə daha cəlbedici təqdim etməyin yollarından biri də Watsonun istifadə etdiyi həmlə idi.

Watson reklamları insanların müəyyən məhsulları almağı düşünsələr də düşünməsələr də bu məhsulları almaq üçün istifadə etdiyi vasitə olaraq görürdü. Onun baxış bucağı hesabına 1900-cu illərin əvvəlində bir sıra olduqca uğurlu reklam kampaniyaları yaradıldı.